Kliniken
Tandvårdslaget är en fräsch mottagning som ligger centralt i Halmstad. Kliniken har funnits i mer än 60 år. Vi är nu åtta medarbetare varav två tandläkare, två tandhygienister och fyra tandsköterskor.
Vi arbetar med minimal invasiv tandvård med syftet att spara så mycket intakt tandsubstans som möjligt. Därför jobbar våra tandhygienister främst med information om munhälsa, förebyggande åtgärder och fluorbehandlingar.
Vår kompetens sträcker sig över många olika behandlingar, allt från enkla fyllningar till mer omfattande bettrehabilitering, implantatbehandlingar samt benaugmentation.
Vi sätter dig i fokus och ser till att du blir bemött på bästa möjliga sätt.
Varmt välkommen till oss!

